Wednesday, July 14, 2010

-aku di denda-


Aku di dende..rase mcm kelakar plak kn.teringat plak mse zaman skola2 dulu.eheh.. aku kne dnde xleh bkak fb selame seminggu..ni sume gare2 aku dgil pg tgk final world cup tnpe pngetahuan 'pihak yg bewajib'..(mohd hisham la 2)...2 ah.xnk dgr ckp die.kn da kne..tp mse mlm 2 kbtulan aku nk mkn nsi kndr gk da alang2 mmbe aku ajak lepak tgk bola kt mamak,aku ape lg...layan la..(korng rse aku slh ke dlm keadaan mcm ni???)eheh...tp xpe..aku tau die mmg tgs dgn aku.tp ni sume utk kebaikan aku gk.(xpe syg ku,ana jnji,psni ana wat lg..eh slh2...xwat lg)..tp dnde aku xla trok sgt..juz xleh bkak fb utk seminggu ni.nsb aku xkne ketok ketampi ke,bejemur tgh panas ke kn kn kn..ahaha...xmungkin2...before aku stop tulis ni,aku nk mention yg kt ats 2 hero aku..eheh..selepas mohd hisham..;)
moral of the story,nsi kndr mmg sedap...nyum2..;)

No comments:

Post a Comment