Saturday, June 11, 2011

saya kembali^_*

Telah lama rasenye tak conteng conteng dalam blog mcm bagos ni.hari ni saya da kmbali..kpd encik stalker a.k.a encik viewer,saya da tunaikan perrmitaan anda..

mula mula saya nk sembang sikit berkenaan aktiviti saya sepanjang saye meningalkn blog mcm bagos ni...pelbagai perkara berlaku kpd saye,saye telah berpisah dengan encik de articuna a.k.a hisham.kami telah dipisahkan..tapi saye yakin semua telah tertulis.pasti memiliki hikmah yang cantik.apepon saye akan doakan kami berdua menemui pasangan yang telah tertulis untuk kami selepas ini...kita mungkin tidak akan kembali bersatu selamanya(alamak terjiwang pulak).

kemudianya,berkenaan keje saye,genap 6 bulan..tapi untuk pengetahuan anda,saye tengah tunggu tarikh keramat 25 june2011 ni...saye telah meletak jawatan.saye tekad untuk semua itu,saye yakin rezeki saye bukan di situ,rezeki saye di tempat lain....saye berdoa rezeki saye,langkah saye selepas ini lebih terbuka luas dan dapat dipermudahkan...keputusan ini telah melapangkan hati saye,yah...saye telah beristiharah...petunjuk,ya petunjuk,hati saye tenang....itu petunjukNya....saye percaya.....

Penambahan..teman teman telah menamatkan zaman bujang...hidayah..tahniah dear,semoga bahagia,kekal ke anak cucu...sal,ok aku akn jd pengapit ko bulan 12 ni,demi ko sal..i'll do everything for you...^_*

No comments:

Post a Comment