Sunday, June 21, 2009

wrong number..

smlam ade la 1 no 2..die asek call aku je..aku xangkt la.aku ingt mb die slah no..tp ble aku diamkn,da ampir 10 mscal..then aku pn text la die,aku tnye sape ni?then die xreply but he call me back.after that,aku pn angkt la..ok die kte nk ckp dgn ijad,buang tebiat ke,then da tau wrong number.so aku pn ltk la phone..selang beberape minit,tbe2 die text aku lg.die tnye la aku ni sape.aku bia je.xreply..then die send lg die ckp aku sombong la.aku pn bia...nk jdkn cite,arini die call aku lg,aku ingt da abes da smlm 2..die call aku,aku xangkt.then die ley text aku,kalo text biase2 2 xpe la gk.ni text yg bkn2..aku bce mcm org yg tgh gersang...ishhhhhhh..geli la...ape pnye org la 2..aku pn off phone utk bbrape mnt.aku xske la org mcm 2..da org xlyn,xpyh la nk kaco2 lg..pirahhhh!!!2 je cite aku....so.....moral of d story,jauhkan dr anda drpd makhluk yg mcm 2.da tau salh no,xpyh la nk masok line lg,then da tau org xlyn,xpyh la nk kaco2 lg...kalo aku tau sape makhluk 2,mmg aku da bg die pnumbuk sulung aku..he...

No comments:

Post a Comment