Sunday, November 14, 2010

..cinta Tiga segi..

tanggal 15 November 2010

Hai halo halo...bst kn tjok aku kali ni.msti sape yg bce ni sgt exited.kisahnye bgini...ari sbtu ritu aku ade exam KPLI,dgn berjaya N gemilngnye aku mnjawab.1 st time 2..alah,aku xharap pon.aku tau aku ni mmg xbape sesuai jd cekgu.garang pon x,lembot pon x,lg 1,aku aply KPLI ni pon sje2 je.aku tgk mmbe2 aku sume aply.aku pon join skali la...ditakdirkan aku dapat la kn,aku bngon pengsan,bngon pengsan je kot...mne la tau kn.rzki 2 dr Allah....so xmsthil sume 2.heee...mne kish cinta 3 segi aku td...xpe2...msok babak ke2 pasni aku cte pasal cnta 3 segi aku 2..



MASE 2 Kn...aku pg pameran ape nth kt precint 2,besar la gk.mmbe aku si baya 2 la,exited sgt nk pg.aku pon layankn.die ingtkn mcm warehouse ke,ape2 jualan mura ke..upenye xpon...pameran tok IKS...then aku jalan lg..kt depan 2 ade mjlis penutupan.die pnye host xlain xbkn NURUL SHUADAH NURUL AIN...cun gk die...suke la tgk mke die.tp xtau la sbb die jd artis die cntik,aku kalo jd artis pon leh cntik gak kot...(ceh,perasan abes)....pas da bosan,kteorng pon blah...xde ape sgt pon...eit..mne cite cinta 3 segi aku 2??eheh....sat2 lg aku cte...



Alah...sbnrnye gimik je pasal cinta 3 segi 2..xde ape yg aku nk cr tajok.terlintas perkataan cinta 3 segi,2 yg aku tros wat tajok.;)



..sekadar hiburkan ati.......



Sudin:Makcik.. Makcik !!.. encik !!.. Encik ni cakap.. PakMat …wroooooooo ruhhhhhh kelepok.. kecepar .. pon pon pon… Belanggar !!! motokar..


MAKCik:Pak Mat kau selalu begitu .. naik basikal.. tak pernah naik motokar ..


SUDIN:(Nada Geram)… Pak Mat Tempe Belanggar dengan motokarrrrrRRRR








SUDIN :Wak .. ..Nah… lain kali kalau kita orang minum kat sini janganla minta duit.. kira saja tak bolehka ?


WAK :Hee.. Hee… kira saja ya ? Ini kedai kopi kau ingat bapak engkau pusingkan aku ye ?


SUDIN :Bapak kau jangan sebut yee!! Main-main kasar ..sekali aku cekik … gigi wak mana ?.. pergi bikin la ..





(pecah kaca pecah gelas)

No comments:

Post a Comment