Monday, November 8, 2010

-hari lepaskn geram-



9 NOVEMBER 2010/15.16PM

hArini tibe2 aku rse nk mluahkn persaan yg skit geram ni.ade byk sbb gk la npe aku geram..ala...aku ni manusia biase,xleh nk control perasaan aku ni.
yg pertamanya awat da 9 hb gji aku xmsok lg?ai...xkn nk soh aku mkn pasir kot.nk bli pasir pon kne pkai duit la..sedih woooo....tgk la,kalo aku dpt keje lain.cnfrm aku ca alif bot..2 pasal gji.kalo nk cte,smpai esk pon xabes.slgi duit aku dorng xbank in.slgi 2 la,aku xabes geram..bulan ni mcm2 aku kne byr.yurn konvo,sewe umh lg,mcm2 la....aiyak.tolong2...
keDUA,aku geram sbb aku ni ske dlm dilema..ni yg susa...sbb aku rse aku da wat plihn yg tepat.tp skrng ni,ati aku berbelah batu belah batu betangkop..ni yg xske ni.mls la nk fkr.tgk je la nnti ape yg akn jd.spe yg usaha lbh,fhm2 sndri la..btol x??
keTIGA
,org yg dok sebok tnye pasal status aku..tp upenye die pon sme mnipu.ishhh...mles la nk fkir.die hapy kot wat mcm 2.xpe.aku doakan die bhgia slalu..insyAllah...
keEMPAT
,bleh xorg 2 jngn kaco aku.aku xslese la.aku da try wat biase2.tp aku xslese.so plz...don disturb me anymore.sblom aku mmunthkn laharku seperti gunung berapi merapi di negara jiran 2,bek ko pg jauh.pg la mlwt mngse bnjir kt utra msia lg pekdah..
keLIMA,aku da try contct smle dgn DIA,tp DIA stil diam.Ermmm...no coment la...
untuk yg last,aku geram kt org yg ske buang smph kt tepi lif dgn yg ske conteng2 lif.xde pendidikan sivik lngsong.nk je aku ambik smph 2 then buang kt sblh umh die ke,kete ke.bru dorng tau.....



coret2:kite sume adelh sme...

No comments:

Post a Comment